Εξειδικευμένο προσωπικό με πολυετή πείρα και αγάπη για τα παιδιά
Εργοθεραπεύτρια BA,S.I. Pediatrics (Επιστημονική Υπεύθυνη)
Εργοθεραπεύτρια (παιδιατρική), πτυχιούχος Τμήματος Εργοθεραπείας (ΑΤΕΙ Αθήνας 2009).
Εξειδικεύτηκε στην θεραπεία Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (S.I. pediatrics 2009-2011), με καθηγητή τον "Δημήτρη Μυλωνάδη, MScOT (paediatrics) BSc (Hons) OT, μέλος του Sensory Integration Network UK & Irelan" και, στην αισθητηριακή ολοκλήρωση για παιδιά με Δυσπραξία (αξιολόγηση- διαφοροδιάγνωση- κλινική παρέμβαση) με εισηγητή τον Δημήτρη Μυλωνάδη. Έχει εκπαιδευτεί στις μεθόδους παρέμβασης της Δομημένης Εκπαίδευσης- TEACHH, της Εφαρμοσμένης Ανάλυση Συμπεριφοράς (ABA), του Video Modelling και των Κοινωνικών Ιστοριών (Social Stories),. Έχει ολοκληρώσει την εξειδίκευση- επιμόρφωση για τον αυτισμό που διοργανώνει το Πανεπιστήμιο Πατρών.
Από το 2009 εως σήμερα εργάζεται στον Ιδιωτικό τομέα ως υπεύθυνη σε προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης, και σε ατομικές και ομαδικές θεραπείες παιδιών με: Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, Διαταραχές Ελλειμματικής Προσοχής & Υπερκινητικότητας, Κινητικές και Αναπτυξιακές Δυσκολίες. Από το 2014 εως σήμερα διατηρεί κέντρο Αναπτυξιακής Παρέμβασης. Τέλος, έχει ολοκληρώσει κύκλους εποπτικών – εκπαιδευτικών συναντήσεων για εργοθεραπευτές. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών.
Εργοθεραπεύτρια BA,S.I. Pediatrics
Έχει σπουδάσει Εργοθεραπεία στο ΑΤΕΙ Αθηνών και έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της το 2010.
Έχει ακολουθήσει μετεκπαιδεύσεις σε θεραπευτικές μεθόδους και συστήματα επικοινωνίας όπως είναι η θεραπεία της «Αισθητηριακής ολοκλήρωσης για παιδιά» (modules 1,2,3), η αξιολόγηση και παρέμβαση παιδιών με Δυσπραξία μέσω της αισθητηριακής ολοκλήρωσης με καθηγητή τον Δημήτρη Μυλωνάκη, το Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (Pecs), το πρόγραμμα Δομημένης Εκπαίδευσης TEACCH και, η Προσέγγιση CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance- Γνωσιακός Προσανατολισμός στην Καθημερινή Εκτέλεση Έργου). Μεταξύ άλλων πραγματοποιεί εξειδικευμένες συνεδρίες θεραπείας σίτισης με βάση την εκπαίδευσή της στο πρόγραμμα SOS Approach to Feeding (επιλεκτική ή προβληματική Σίτιση) πρωτόκολλο που εστιάζει στην διευκόλυνση της συμμετοχής παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές στο έργο της σίτισης. Έχει εκπαιδευτεί στην χορήγηση και βαθμολόγηση της νοημοσύνης με το σταθμισμένο ψυχομετρικό εργαλείο Raven. Ταυτόχρονα, έχει λάβει την επάρκεια χορήγησης, βαθμολόγησης και ερμηνείας του «Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης» και των ψυχομετρικών εργαλείων μαθησιακής και Γλωσσικής Επάρκειας Λατω (Ι και ΙΙ) και Detroit (DTLA-P:3 και DTLA4) που διοργανώνει το Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας. Έχει ολοκληρώσει το πρώτο ετήσιο σεμινάριο εξειδίκευσης για τον Αυτισμό που διοργανώνει το Πανεπιστήμιο Πατρών.
Στην επαγγελματική της πορεία έχει παρακολουθήσει ένα σημαντικό αριθμό σεμιναρίων για ομαδικά προγράμματα, στο αντικείμενο της ειδικής αγωγής, ανάμεσα στα οποία είναι η κινησιοπαιδαγωγική μέθοδος Sherborne, η γιόγκα για παιδιά με ιδιαιτερότητες (ΔΕΠΥ, αυτισμός, κ.λ.π. ως ένα ακόμα εργαλείο στην αποκατάσταση δυσκολιών προσοχής, αυτορρύθμισης, υπερκινητικότητας και κινητικού συντονισμού) και το Lego®- based Therapy / Bricks for Autism. μία θεραπευτική προσέγγιση με βάση τα LEGO® που καθοδηγείται από τα παιδιά και έχει ως στόχο την ενίσχυση κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων, όπως είναι η εναλλαγή σειράς, η επίλυση προβλημάτων, η χρήση ονομάτων, η εκτέλεση οδηγιών αλλά και η ακολουθία κανόνων.
Από τότε έως σήμερα, εργάζεται σε Κέντρα Ειδικής Αγωγής με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας,(2-14 ετών) με καθυστέρηση στην ανάπτυξη, διάσπαση προσοχής- υπερκινητικότητα, κινητικές και αισθητηριακές δυσκολίες, μαθησιακές δυσκολίες και άλλες αναπτυξιακές διαταραχές και σε δημόσια σχολεία, ως συνοδός σε παράλληλη στήριξη παιδιών με εγκεφαλική παράλυση και παιδιών με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Παράλληλα, δουλεύει ατομικά και σε ομάδες κοινωνικών δεξιοτήτων με παιδιά δίνοντας μεγάλη έμφαση στην αξιοποίηση του παιχνιδιού μέσα στην εκπαιδευτική διαδικασία, χρησιμοποιώντας παρεμβάσεις όπως την Κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne, το Lego®- based Therapy και την γιόγκα.
Τέλος, έχει ολοκληρώσει κύκλους εποπτικών – εκπαιδευτικών συναντήσεων για εργοθεραπευτές καθώς επίσης και, τον κύκλο εποπτικών - εκπαιδευτικών συναντήσεων για επαγγελματίες εργοθεραπείας σε θέματα όρασης. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών.
Εργοθεραπεύτρια
Αποφοίτησε από το Τμήμα Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ) και αποτελεί μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών.
Κατά την διάρκεια της φοίτησής της, πραγματοποίησε κλινικές ασκήσεις σε παιδιατρικό και ενήλικο πληθυσμό με αναπτυξιακές και νευρολογικές διαταραχές, στο ΚΑΣΠ- Χατζηπατέρειο ίδρυμα, στο Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης και στην ΚΣΔΕΟ ΕΔΡΑ, αντίστοιχα.
Έχει ολοκληρώσει με επιτυχία την "Πιστοποιημένη Εκπαίδευση Θεραπευτών MSE- SNOEZELEN", της International Snoezelen Association καθώς και την "Αισθητηριακή Ολοκλήρωση- Sensory Intergation (S.I) Παιδιών και Εφήβων". Παράλληλα, παρακολούθησε το Σεμινάριο "ΑΥΤΙΣΜΟΣ: ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ" του Πανεπιστημίου Πατρών σε συνεργασία με το ΕΚΕΚ. Έχει πιστοποιηθεί στην γνώση της γραφής και της ανάγνωσης του συστήματος τυφλών Braille, από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών. Με στόχο την επιμόρφωσή της γύρω από την παιδιατρική εργοθεραπεία έχει παρακολουθήσει σεμινάρια "Δυσγραφίας" και "Εκπαίδευσης Γραφοκινητικών Δεξιοτήτων", "Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης και Πρώιμης Παρέμβασης" του Δημήτρη Μυλωνάδη, "Μνημονικής Επεξεργασίας στις Δραστηριότητες Καθημερινής Ζωής σε Παιδιά και Εφήβους", "Messy Play" και σεμινάριο "Σίτισης και Αυτοφροντίδας". Το παρόν χρονικό διάστημα, συνεχίζει την εκπαίδευσή της σε μεταπτυχιακό επίπεδο στον τομέα της "Νευροαποκατάστασης" στο Τμήμα Ιατρικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Βοηθός εργοθεραπείας
Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Δ.Ι.Ε.Κ Χαϊδαρίου το 2016 με ειδικότητα Βοηθός Εργοθεραπείας και έκτοτε εποπτεύεται από Εργοθεραπευτή, σε θέματα Παιδιατρικής Εργοθεραπείας. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της ασχολήθηκε με τον κλάδο της Ψυχιατρικής Εργοθεραπείας στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» και αργότερα σε Ειδικό Δημοτικό Σχολείο στο τμήμα Εργοθεραπείας.
Ολοκλήρωσε την εκπαίδευση της στο σεμινάριο πάνω στον Αυτισμό που διοργάνωσε το Πανεπιστήμιο Πατρών σε συνεργασία με το ΕΚΕΚ και τους 3 κύκλους εκπαίδευσης της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης με καθηγητή τον Δημήτρη Μυλωνάδη. Έχει παρακολουθήσει την εκπαίδευση στη Lego®-based Therapy από την εταιρεία Psychomotor Athens, τη Νευρομυϊκή Περίδεση (Neuro- Muscular Paediatric Taping), την τετραήμερη εκπαίδευση «Μια αισθητηριακή προσέγγιση στη Δυσπραξία» με εισηγητή τον Δημήτρη Μυλωνάδη, την εκπαίδευση Επαγγελμάτων Υγείας και Ανθρωπιστικών Επιστημών σχετική με τη θεραπεία στο νερό (Βσικές Αρχές Υδροθεραπείας) και την εισαγωγή της μεθόδου «Bad Ragaz Ring Method» (μέθοδος νευρομυϊκής επανεκπαίδευσης στο νερό). Επιπλέον, με στόχο την συνεχή της εκπαίδευση στον τομέα της παιδιατρικής εργοθεραπείας παρακολουθεί συνεχώς σεμινάρια και ημερίδες ανάμεσα στα οποία είναι «η Αισθητηριακή Αμυντικότητα» του Μητροπολιτικού Κολεγίου, «Αξιολόγηση- Ερμηνεία Παιδικού Σχεδίου και Ιχνογραφήματος», Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, “Teacch- Κατανοώντας τις Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος”, Μέθοδος Θεατρικού Παιχνιδιού και Γραφοκινητική Ανάπτυξη από τον Όμιλο Εκπαίδευσης Ευρωπρόοδος. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως βοηθός εργοθεραπευτή και, με την φυσική παρουσία του εργοθεραπευτή, συμβάλλει στηv υλοποίηση πρωινών προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, ατομικών και ομαδικών προγραμμάτων και προγραμμάτων δημιουργικής απασχόλησης παιδιών προσχολικής ηλικίας (κατασκευές, μουσικοκινητική, messy/ sensory play κ.α.).
Έχει πάρει μέρος στο 1ο Συνέδριο Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης που διοργάνωσε η εταιρεία Sensory Integration Greece και η Ελληνική Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης Παιδιών και Εφήβων με προβλήματα Συμπεριφοράς. Συμμετείχε στις Πανελλήνιες Συναντήσεις Ένωσης Βοηθών Εργοθεραπευτών όπου είναι και μέλος.
Ψυχολόγος
Αποφοίτησε με Άριστα από το τμήμα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) το 2021. Έπειτα, ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών με τίτλο «Ψυχική Υγεία και Ψυχιατρική Παιδιών και Εφήβων», της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ.
Στο πλαίσιο των μεταπτυχιακών σπουδών της συμμετείχε στη Διεθνή Μελέτη Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων (Global Child and Adolescent Mental Health Study, GCAMHS). Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στη Μονάδα Διασυνδετικής Συμβουλευτικής της Παιδοψυχιατρικής Κλινικής του ΕΚΠΑ. Κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών σπουδών της πραγματοποίησε πρακτική άσκηση στην ΕΛΕΠΑΠ όπου συμμετείχε στο Ημερήσιο Πρόγραμμα της Μονάδας Νευροψυχολογίας και Αποκατάστασης Εγκεφαλικών Βλαβών.
Έχει εξειδικεύσει τις γνώσεις της ολοκληρώνοντας το επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο “Ειδική Αγωγή ”του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και τη μετεκπαίδευση στην πρόληψη της ενδοοικογενειακής βίας με τίτλο “DOMINO -prevention of domestic violence” του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Ανάπτυξη διεπαγγελματικής ανώτερης εκπαίδευσης για την προαγωγή ψυχικής υγείας και ευεξίας στα σχολεία - Well@School». Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων σχετικά με την ειδική αγωγή και την ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων. Ακόμα, έχει εργαστεί εθελοντικά ως Φροντίστρια στο Χαμόγελο του Παιδιού. Έχει εκπαιδευτεί στην χορήγηση και βαθμολόγηση της Κλίμακας Νοημοσύνης παιδιών Raven’s Educational CPM/CVS.
Έχει εργαστεί σε διάφορα παιδαγωγικά πλαίσια, όπως δημόσια γενικά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως συνοδός παράλληλης στήριξης καθώς και, σε κέντρα ειδικής αγωγής ως ψυχολόγος σε ατομικές και ομαδικές συνεδρίες με παιδιά και εφήβους.
Παιδοψυχίατρος- Ψυχοθεραπεύτρια
Ειδικός Παιδοψυχίατρος και πιστοποιημένη ψυχοθεραπεύτρια Ζεύγους και Οικογένειας. Έλαβε την εκπαίδευσή της στην Παιδοψυχιατρική κλινική του ΓΝΑ Σεισμανόγλειο ενώ, έχει συμμετάσχει σε πολυάριθμα συνέδρια, ημερίδες και σεμινάρια σχετικά με την ειδίκευσή της.
Από το 2011 συμμετέχει ως εισηγήτρια σε εκπαιδευτικά προγράμματα που απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς, γονείς ή παιδιά/ εφήβους και διοργανώνονται από σχολικούς και ιδιωτικούς φορείς. Αυτή τη περίοδο εργάζεται στο ιδιωτικό της ιατρείο στη Ν. Χαλκηδόνα και ασκεί εποπτείες και διαγνωστικές συνεδρίες σε ιδιωτικά κέντρα. Τέλος, τα τελευταία 3 χρόνια διδάσκει στο Ψυχοθεραπευτικό και Εκπαιδευτικό κέντρο «Έρμα» που είναι στο Χαλάνδρι.
Επόπτρια τμήματος Λογοθεραπείας
Απόφοιτος της σχολής Λογοθεραπείας στο ΑΤΕΙ Ιωαννίνων (2006) . Ολοκληρώνοντας της σπουδές της, συνέχισε σε μεταπτυχιακές σπουδές στο Brooklyn College της Νέας Υόρκης (2008) με εξειδίκευση στη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (Autism Spectrum Disorder). Έχει παρακολουθήσει πληθώρα επιμορφωτικών σεμιναρίων σε Ελλάδα και Εξωτερικό, όπως «Great Expectations and Social Stories: Advanced Ideas and Applications" Inst. Carol Gray, «Teaching language skills during Daily Activities to Children with Autism or Other Developmental Disabilities» James Partington, Ph.D., BCBA, Συμμετείχε στο πρόγραμμα πρώιμης αντιμετώπισης του Κοινοτικού Κέντρου Ψυχικής Υγείας Βύρωνα-Καισαριανής: Θεραπεία Περιστατικών με Ειδική Γλωσσική Διαταραχή.
Στα πλαίσια των σπουδών της πραγματοποίησε κλινική άσκηση σε διάφορα ιδιωτικά πρωινά σχολεία με κύριο πλαίσιο το "Reach for the stars Learning Center". Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραμμα Cygnet: δομημένο πρόγραμμα με απώτερο στόχο την εκπαίδευση γονέων και φροντιστών στην κατανόηση του Αυτιστικού Φάσματος. Είναι πιστοποιημένη λογοθεραπεύτρια στη μέθοδο Hanen ," It Takes Two To Talk" και "More than words". Είναι συντονίστρια ομάδων γονέων με θέματα ανάπτυξης λόγου και επικοινωνίας.
Ψυχολόγος
Αποφοίτησε από το τμήμα ψυχολογίας του UniversityofEastLondon και μετέπειτα ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές σπουδές της στη «Κλινική Ψυχολογία με ειδίκευση στη Γνωσιακή Συμπεριφορική Θεραπεία» στο Πανεπιστήμιο του Στρασβούργου.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος συνεδριών και μετεκπαιδευτικών σεμιναρίων όσον αφορά την αξιολόγηση και την ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων καθώς και ψυχομετρικές δοκιμασίες, όπως WISC-V. Σκοπός είναι η συνεχής ενημέρωση και εξέλιξη της σε τομείς της επιστήμης της.
Επίσης, έχει λάβει μέρος σε ομιλίες όπως «Παιδί και Οικογένεια: Συναισθηματικές δυσκολίες και ψυχική ανθεκτικότητα» με θέμα «Γονεϊκός ρόλος και άγχος: οι απαιτήσεις της γονεϊκής ταυτότητας στη σύγχρονη κοινωνία» και σε εκδηλώσεις που αφορούν τον εθελοντισμό.
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται στον χώρο της ειδικής αγωγής με κύριο εργαλείο τις ψυχοεκπαιδευτικές μεθόδους παρέμβασης και τα προβολικά παιχνίδια σχετικά με τις κοινωνικές δεξιότητες και την ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης σε παιδιά και εφήβους.
Ειδική Παιδαγωγός
Πτυχιούχος του Οικονομικού Τμήματος από το Πανεπιστήμιο του Πειραιά (2000-2005). Εξειδικεύτηκε στο ετήσιο σεμινάριο της Ειδικής Αγωγής με μεταπτυχιακό στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εκπαιδεύτηκε στις μαθησιακές δυσκολίες-δυσλεξία- δυσαριθμία- νοητική στέρηση- για άτομα ειδικών κατηγοριών στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών καθώς και στην αποκατάσταση ειδικών μαθησιακών δυσκολιών (Ε.Ψ.Υ.Π.Ε). Τη παρούσα περίοδο παρακολουθεί το ετήσιο σεμινάριο εξειδίκευσης για τον Αυτισμό που διοργανώνει το Πανεπιστήμιο Πατρών.
Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει συνοδός σε παράλληλη στήριξη παιδιού με Asperger σε δημόσιο φορέα καθώς και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών παιδιών με Δεπ-Υ σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Λογοθεραπεύτρια
Απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας, του Ανώτατου Τεχνολογικού Ιδρύματος Ιωαννίνων.
Έχει εκπαιδευτεί σε θεραπευτικές μεθόδους παρέμβασης για παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος και συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας: (PECS, MAKATON), όπως επίσης και στη μέθοδο SIMATA, όπου παρέχεται οπτικοακουστική και ιδιοδεκτική ανατροφοδότηση στα παιδιά με Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσαρθρία.
Από το 2014 έως σήμερα, εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα σε ατομικές και ομαδικές θεραπείες παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας, με Διάχυτες Αναπτυξιακές Δ/χές, Αρθρωτικές και Φωνολογικές Δυσκολίες, Διαταραχές Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας, διαταραχές στη ροή του λόγου, μαθησιακές δυσκολίες, νοητική υστέρηση, καθυστέρηση ομιλίας, δυσπραξία λόγου.
Εργοθεραπεύτρια
Απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της πραγματοποίησε κλινικές ασκήσεις σε παιδιατρικό και ενήλικο πληθυσμό με αναπτυξιακές και ψυχιατρικές διαταραχές σε Κέντρο Ειδικών Θεραπειών, στο Ίδρυμα Προστασίας Παιδιών και Νέων με Αναπτυξιακές Διαταραχές “Η Θεοτόκος” και στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο ”Σισμανόγλειο”, αντίστοιχα.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για την Δυσγραφία, τον Αυτισμό και την Εργοθεραπευτική Αξιολόγηση και Παρέμβαση, καθώς και τον κύκλο παιδιατρικών σεμιναρίων του Παντελή Περγαντή. Έχει ολοκληρώσει το πρώτο επίπεδο εκπαίδευσης στο DIR Floortime που διοργανώνει ο επίσημος οργανισμός της Αμερικής ICDL. Το τρέχον διάστημα παρακολουθεί το ετήσιο σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Πατρών. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπείας.
Εργοθεραπεύτρια
Απόφοιτος του Τμήματος Εργοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθήνας. Κατά τη διάρκεια της φοίτησής της, πραγματοποίησε κλινική και πρακτική άσκηση σε παιδιατρικό και ενήλικο πληθυσμό με ψυχιατρικές, διαταραχές στο Φορέα Ψυχικής και Κοινωνικής Υποστήριξης «Η Πυξίδα», με αναπτυξιακές διαταραχές στο Ίδρυμα Προστασίας Παιδιών & Νέων με Αναπτυξιακές Διαταραχές «Θεοτόκος» και νευρολογικές παθήσεις στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών (ΝΝΑ) και στο Γ. Ν. Ασκληπιείου Βούλας.
Έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση στην «Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση της Δυσγραφίας» και το διετή κύκλο «Εκπαίδευση - Εποπτεία στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία» με τον Ε. Αλεξάνδρου και έχει παρακολουθήσει την επιστημονική ημερίδα «Αυτισμός. Πρώιμη Παρέμβαση – Διεπιστημονική Προσέγγιση» του Διεπιστημονικού Κέντρου Ηπείρου & ΕΨΥΠΕΑ. Με στόχο τη διαρκή επιμόρφωση της στον τομέα της παιδιατρικής εργοθεραπείας, το τρέχον διάστημα παρακολουθεί τα σεμινάρια «Μία αισθητηριακή προσέγγιση στη Δυσπραξία», «Πρώιμη Παρέμβαση και Αισθητηριακή Ολοκλήρωση» και «Αισθητηριακή Ολοκλήρωση για παιδιά» με το Δημήτριο Μυλωνάδη.
Ταυτόχρονα η αγάπη της για τη μουσική την ώθησε σε συνδυασμό με τις μουσικές της σπουδές - Εκμάθηση κιθάρας και πιάνου, Πτυχίο Ειδικού Αρμονίας και Δίπλωμα Κλασικού τραγουδιού - να συνδέσει την εκπαίδευση και θεραπεία με τη μουσική, παρακολουθώντας το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μουσικοκινητική Αγωγή» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιπλέον έχει συμμετάσχει σε μουσικά εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά και στο ετήσιο βιωματικό εργαστήριο κίνησης σε συνδυασμό με body music για μικτή ομάδα ατόμων με ή χωρίς αισθητηριακές αναπηρίες "Visualizing Sound" στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Εργάζεται σε κέντρα ειδικής αγωγής με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με καθυστέρηση στην ανάπτυξη, ΔΕΠ-Υ, μαθησιακές δυσκολίες, κινητικές και αναπτυξιακές διαταραχές. Επιπλέον έχει εργαστεί κατ’ οίκον ως προσωπικός βοηθός ατόμου με τετραπληγία (κρανιοεγκεφαλική κάκωση). Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών.
Ειδ. Παιδαγωγός
Σπούδασε στο τμήμα Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Επιστήμης στο ΕΚΠΑ και στη συνέχεια πραγματοποίησε και ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της με θέμα “Σχολική Ψυχολογία και εφαρμογή της στο Σχολικό Περιβάλλον” από το Canterbury Christ Church College με διπλωματική «Η χρήση της μεθόδου STEM ως μέθοδο μάθησης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση».
Έχει εξειδικευτεί στο Θεατρικό Παιχνίδι και την Ειδική Αγωγή μέσα από την Παιδαγωγική μέθοδο του Λάκη Κουρεντζή από το Θέατρο Ημέρας σε συνεργασία με το Aegean College. Έχει παρακολουθήσει και ολοκληρώσει το ετήσιο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Διαγνωστική, Θεραπευτική, Συμβουλευτική» στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έχει ολοκληρώσει το ετήσιο σεμινάριο εξειδίκευσης στον Αυτισμό από το Πανεπιστήμιο Πατρών. Επίσης, έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες , τον αυτισμό , την ΔΕΠΥ, την διαφοροποιημένη διδασκαλία και πολλά άλλα. Το συγκεκριμένο διάστημα παρακολουθεί από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας το ετήσιο σεμινάριο «Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Παρεμβάσεις στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά». Είναι πιστοποιημένη χορηγός του Σταθμισμένου Αξιολογητικού Εργαλείου “Αθηνά Τεστ” και Τεστ Αξιολόγησης Μαθηματικών Δεξιοτήτων «Math Pro» Α’ Δημοτικού- Α’ Γυμνασίου.
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως εκπαιδευτικός παράλληλης ιδιωτικής στήριξης σε δημοτικά σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και, ως ειδική παιδαγωγός σε κέντρα ειδικής αγωγής.
Βοηθός Εργοθεραπείας
Φοίτησε στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας και Θρησκειολογίας. Η έκδηλη αγάπη της για τα παιδιά και την ειδική αγωγή ήταν μερικοί από τους παράγοντες που την ώθησαν να φοιτήσει στο Δ.ΙΕΚ Αμπελοκήπων το 2022, με ειδικότητα Βοηθός Εργοθεραπείας και έκτοτε εποπτεύεται από Εργοθεραπευτή, σε θέματα Παιδιατρικής Εργοθεραπείας..
Κατά τη διάρκεια των σπουδών της, με στόχο τη συνεχή επιμόρφωση, παρακολούθησε πληθώρα σεμιναρίων και διεπιστημονικών συνεδριών, ανάμεσα σε αυτά είναι το - ‘'Ειδική Αγωγή και Τ.Π.Ε.: Το φάσμα του Αυτισμού’’ του Εθνικού Κέντρου Έρευνας Φυσικών Επιστημών <> , τη συμμετοχή της στο 4ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο για τη Διαταραχή Ελλειμματικής προσοχής-Υπερκινητικότητας ''Απο το παιδί στον ενήλικα' και το '' Έργο και αειφόρος ανάπτυξη: Διεπιστημονική προσέγγιση στην εκπαίδευση και στη πρακτική επαγγελμάτων υγείας''- του Μητροπολιτικού κολλεγίου. Τον τελευταίο χρόνο πήρε μέρος στο εξ’αποστάσεως μοριοδοτούμενο σεμινάριο πάνω στον αυτισμό που διοργάνωσε το Πανεπιστήμιο Πατρών σε συνεργασία με το ΕΚΕΚ.
Μετά το πέρας της πρακτικής της άσκησης, εργάζεται ως βοηθός εργοθεραπευτή και, με την φυσική παρουσία του εργοθεραπευτή, συμβάλλει στηv υλοποίηση προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, ατομικών και ομαδικών προγραμμάτων και προγραμμάτων δημιουργικής απασχόλησης παιδιών προσχολικής ηλικίας (κατασκευές, μουσικοκινητική, messy/ sensory play κ.α.).
Λογοθεραπεύτρια
Πτυχιούχος του τμήματος Λογοθεραπείας, της σχολής επιστημών υγείας, του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηπείρου. Κατά την διάρκεια της φοίτησης της, πραγματοποίησε κλινικές ασκήσεις σε ειδικά σχολεία με παιδιά σχολικής ηλικίας.
Στα πλαίσια της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης της έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά σεμινάρια όσον αφορά τη θεραπευτική παρέμβαση παιδιών με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, ΔΕΠ-Υ και Μαθησιακές Δυσκολίες. Ακόμη, έχει εκπαιδευτεί στη θεραπευτική μέθοδο MAKATON (ανάπτυξη επικοινωνίας με τη χρήση νοημάτων και γραφικών συμβόλων), όπως επίσης και στη μέθοδο SIMATA, που αφορά παιδιά με Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία.
Από το 2020 έως σήμερα, εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα σε ατομικές θεραπείες παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας καθώς και ενηλίκων, με αρθρωτικές και φωνολογικές δυσκολίες, δυσπραξία λόγου, μαθησιακές δυσκολίες, καθυστέρηση ανάπτυξης λόγου και ομιλίας, διαταραχές ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας, νοητική υστέρηση, αφασία
Φυσικοθεραπεύτρια
Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας του τμήματος Φυσικοθεραπείας και κατέχει μεταπτυχιακό με τίτλο «Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης» του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.
Επιπλέον με τις σπουδές της έχει εξειδικευτεί στην Παιδιατρική αποκατάσταση με την μέθοδο «DMI- Dynamic Movement Intervention» και έχει παρακολουθήσει Παιδιατρικά σεμινάρια όπως «Αξιολόγηση ασθενών με νευρομυικές παθήσεις», «Spinal Muscular Atrophy» και «Ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης». Έκανε πρακτική άσκηση στο Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία», αντιμετωπίζοντας ποικίλα περιστατικά όπως πρόωρα βρέφη, εγκεφαλική παράλυση, αιμορροφιλία, μυϊκή δυστροφία, κυστική ίνωση και σύνδρομα.
Έχει εργαστεί στον ιδιωτικό τομέα σε φυσικοθεραπευτήρια που ειδικεύονται στην μυοσκελετική, νευρολογική και παιδιατρική αποκατάσταση. Επιπλέον, έχει συνεργαστεί με ακαδημίες ποδοσφαίρου για παιδιά. Στο δημόσιο τομέα έχει εργαστεί στο Γ. Νοσοκομείο Ελευσίνας «Θριάσιο» και έχει διδάξει σε ΔΙΕΚ σε βοηθούς φυσικοθεραπείας. Αυτή τη στιγμή εργάζεται σε Κέντρο Διημέρευσης – Ημερήσιας Φροντίδας για ΑΜΕΑ, συνεργάζεται με Κέντρα Ειδικών Θεραπειών και παρέχει κατ’οίκον θεραπείες σε νευρολογικούς και παιδιατρικούς πληθυσμούς.
Λογοθεραπεύτρια
Είναι απόφοιτη του τμήματος λογοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πατρών (Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας Και Πρόνοιας).
Έχει παρακολουθήσει πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων και ημερίδων που αφορούν στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, στην γλωσσική ανάπτυξη και τις διαταραχές της, στις διαταραχές κινητικού προγραμματισμού της ομιλίας, και τις δυσαρθρίες, σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας.
Έχει εκπαιδευτεί στις βασικές αρχές της Ανάλυσης της Συμπεριφοράς (ΑΒΑ), στο θεραπευτικό πρόγραμμα MAKATON (Ανάπτυξη επικοινωνίας με την χρήση νοημάτων και γραφικών συμβόλων), στο εναλλακτικό και επαυξητικό σύστημα επικοινωνίας μέσω ανταλλαγής εικόνων PECS, στην μέθοδο Intensive Interruction (εντατική αλληλεπίδραση), που χρησιμοποιείται κυρίως στις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Επιπλέον έχει παρακολουθήσει το εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα ‘’ Παιδική Δυσαρθρία, Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία ‘’SIMATA’’, επίσης σεμινάριο με θέμα ‘’Στοματοπροσωπικές ασκήσεις- Μυολειτουργική αποκατάσταση καθώς και το θεραπευτικό πρωτόκολλο OPT (Oral Placement Therapy).
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα σε ατομικές και ομαδικές θεραπείες παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας σε ατομικές και ομαδικές θεραπείες παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, Αρθρωτικές και Φωνολογικές Δυσκολίες, Διαταραχές Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας, Νοητική Υστέρηση, δυσπραξία λόγου, καθυστέρηση ομιλίας και, σε σχολικά πλαίσια ως συνοδός παράλληλης στήριξης.
Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπευτής
Αποφοίτησε από το τμήμα Ψυχολογίας του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου και ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό του στην Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων. Έχει εκπαιδευτεί στη Γνωσιακή και Συμπεριφορική Θεραπεία στο Κέντρο Εφαρμοσμένης και Συμβουλευτικής Ψυχολογίας στην Αθήνα.
Κατά τη διάρκεια των σπουδών του, συμμετείχε σε διαπανεπιστημιακή έρευνα για το sexting στους εφήβους, με στόχο την ευαισθητοποίηση εφήβων, γονέων και εκπαιδευτικών για τους κινδύνους του φαινομένου. Επίσης, ανέλαβε ρόλους σε κλινικές πρακτικές και ερευνητικά προγράμματα, ενώ διακρίνεται για τη συμβολή του στην αρθρογραφία και την ευαισθητοποίηση σχετικά με τον ψυχικό αντίκτυπο του καρκίνου του πνεύμονα.
Έχει εργαστεί ως ψυχολόγος και ψυχοθεραπευτής σε διάφορα κέντρα και οργανισμούς, όπως το Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής, το ΣΟΨΥ Πάτρας, το ΕΚΑΜΕ Αιγίου, και το 414 Ψυχιατρικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο, παρέχοντας υπηρεσίες ατομικών και ομαδικών συνεδριών σε άτομα με διαταραχές άγχους, διάθεσης και αυτιστικού φάσματος.
Έχει εκπαιδευτεί στη χρήση ψυχομετρικών εργαλείων όπως το MINI, το Beck Depression Inventory (BDI), το Beck Anxiety Inventory (BAI), και το ASEBA Child Behaviour Checklist (CBCL), μεταξύ άλλων.
Εργοθεραπευτής
Απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ). Κατά τη διάρκεια των σπουδών του πραγματοποίησε κλινικές ασκήσεις σε παιδιατρικό και ενήλικο πληθυσμό με αναπτυξιακές και νευρολογικές διαταραχές, σε δομές όπως το «Θριάσιο» Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας, αλλά και άλλες, στους τομείς της εργοθεραπείας και αποκατάστασης.
Μέσα από την εργασία του σε δομές συνοδείας και απασχόλησης ατόμων με αναπηρία κατέχει μια πολυετή πορεία γνώσης και εμπειρίας πάνω στο τομέα των αναπτυξιακών και νευρολογικών διαταραχών σε παιδιά και εφήβους.
Με στόχο τη διαρκή επιμόρφωση του στον τομέα της παιδιατρικής εργοθεραπείας, έχει πραγματοποιήσει εκπαιδευτικούς κύκλους εργοθεραπευτικής παρέμβασης και πλέον πραγματοποιεί τόσο ατομικές συνεδρίες όσο και ομαδικά προγράμματα εργοθεραπείας, υπό την εποπτεία εξειδικευμένου εργοθεραπευτή.
Λογοθεραπεύτρια
Απέκτησε Δίπλωμα Ανωτέρων Σπουδών στην Λογοθεραπεία το 2013 (HND in Speech and Language Therapy) από το πανεπιστήμιο του Birmingham, ενώ το 2017 απέκτησε με Άριστα πτυχίο Bachelor στις Κλινικές Επιστήμες Λόγου και Ομιλίας (BSc (Hons) in Clinical Speech and Language Sciences) από το Canterbury Christ Church University. Εξειδίκευσε τις γνώσεις της ολοκληρώνοντας με επιτυχία το ετήσιο επιμορφωτικό σεμινάριο «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Στα πλαίσια των σπουδών της πραγματοποίησε κλινική άσκηση σε διάφορα διαγνωστικά και θεραπευτικά κέντρα παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας αλλά και σε μονάδες θεραπείας και αποκατάστασης ενηλίκων.
Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει ατομικές θεραπείες παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα, Αρθρωτικές και Φωνολογικές Διαταραχές, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή, Μαθησιακές Δυσκολίες και καθυστέρηση ομιλίας. Επίσης, ήταν συνοδός παράλληλης στήριξης παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος σε εκπαιδευτικά πλαίσια σχολικής αγωγής.
Λογοθεραπεύτρια
Απέκτησε πτυχίο Λογοθεραπείας το 2005 από το ΑΤΕΙ Πάτρας κι αργότερα παρακολούθησε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του ΕΚΠΑ «Ειδική Αγωγή: Λογοθεραπεία – Συμβουλευτική Γονέων (2009-2011).
Έχει παρακολουθήσει πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων όσον αφορά στη θεραπευτική παρέμβαση παιδιών που βρίσκονται στο αυτιστικό φάσμα (ΔΑΦ), καθώς και σεμινάρια για ΔΕΠ-Υ, διαταραχές στη ροή της ομιλίας, βαρηκοϊα, αφασία, νοητική υστέρηση, λεκτική δυσπραξία, γλωσσικές διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες.
Ολοκλήρωσε την μετεκπαίδευση στην Eφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ΑΒΑ) κι έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραμμα Δομημένης Εκπαίδευσης TEACCH (Οπτικοποιημένο Δομημένο Πρόγραμμα), στο θεραπευτικό πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ (Ανάπτυξη επικοινωνίας με τη χρήση νοημάτων και γραφικών συμβόλων), καθώς και στο Σύστημα Εναλλακτικής Επικοινωνίας μέσω ανταλλαγής Εικόνων PECS και Teaching Nine Critical Communication Skills.
Εξειδίκευσε τις γνώσεις της ολοκληρώνοντας με επιτυχία το Ετήσιο Σεμινάριο «Ειδικής Αγωγής» (ΕΕΦ – Πανεπιστήμιο Αιγαίου), το Ετήσιο Πρόγραμμα στη ΔΑΦ «Αξιολόγηση & Αποκατάσταση Παιδιών & Εφήβων», Αυτισμός και Παιχνίδι SSIP. Εκπαιδεύτηκε στο θεραπευτικό πρωτόκολλο MORE (Motor- Oral- Respiration- Eyes) και OPT (Oral Placement Therapy), ενώ χρησιμοποιεί τις μεθόδους RDI και Social Stories – Comic Strip Conversation (Κοινωνικές Ιστορίες). Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια διαφοροποιημένης διδασκαλίας για ομάδες παιδιών.
Από το 2005 συμμετείχε σε ομαδικά κι ατομικά προγράμματα πρώιμης παρέμβασης ιδιωτικά, εργάστηκε σε Κέντρα Ειδικής Αγωγής με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με διαφορετικές θεραπευτικές κι εκπαιδευτικές ανάγκες, συνεργάστηκε με παιδικούς σταθμούς και ιδιωτικά νηπιαγωγεία, ενώ από το 2017 εργάζεται και στον δημόσιο τομέα, ως λογοθεραπεύτρια σε σχολείο ειδικής αγωγής.