Εξειδικευμένο προσωπικό με πολυετή πείρα και αγάπη για τα παιδιά

Μαρία Θωμαδάκη

Εργοθεραπεύτρια BA,S.I. Pediatrics (Επιστημονική Υπεύθυνη)

Εργοθεραπεύτρια (παιδιατρική), πτυχιούχος Τμήματος Εργοθεραπείας (ΑΤΕΙ Αθήνας 2009), εξειδικεύτηκε στην θεραπεία Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (S.I. pediatrics 2009-2011), με καθηγητή τον "Δημήτρη Μυλωνάδη, MScOT (paediatrics) BSc (Hons) OT, μέλος του Sensory Integration Network UK & Irelan" και εκπαιδεύτηκε στις θεραπευτικές προσεγγίσεις: Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ABA), TEACCH (Οπτικοποιημένο Δομημένο Πρόγραμμα), Κοινωνικές Ιστορίες (Social Stories). Από το 2009 εως σήμερα εργάζεται στον Ιδιωτικό τομέα ως υπεύθυνη σε προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης, και σε ατομικές και ομαδικές θεραπείες παιδιών με: Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, Διαταραχές Ελλειμματικής Προσοχής & Υπερκινητικότητας, Κινητικές και Αναπτυξιακές Δυσκολίες.


Γεωργία Θωμαδάκη

Εργοθεραπεύτρια BA,S.I. Pediatrics

Φοίτησε στο ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας και ολοκλήρωσε τις σπουδές της το 2010. Εξειδικεύτηκε στη θεραπεία της «Αισθητηριακής ολοκλήρωσης για παιδιά» και στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές με τη θεραπευτική μέθοδο Pecs (Εναλλακτική Μέθοδος Επικοινωνίας). Στην επαγγελματική της πορεία έχει παρακολουθήσει ένα σημαντικό αριθμό εκπαιδεύσεων και σεμιναρίων στο αντικείμενο της ειδικής αγωγής, ανάμεσα στα οποία είναι η κινησιοπαιδαγωγική μέθοδος Sherborne και η γιόγκα για παιδιά με ιδιαιτερότητες (ΔΕΠΥ, αυτισμός, κ.λ.π. ). Από τότε έως σήμερα, εργάζεται σε Κέντρα Ειδικής Αγωγής με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας,(2-14 ετών) με καθυστέρηση στην ανάπτυξη, διάσπαση προσοχής- υπερκινητικότητα, κινητικές και αισθητηριακές δυσκολίες, μαθησιακές δυσκολίες και άλλες αναπτυξιακές διαταραχές και σε δημόσια σχολεία, ως συνοδός σε παράλληλη στήριξη παιδιών με εγκεφαλική παράλυση και παιδιών με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Παράλληλα, δουλεύει ατομικά και σε ομάδες κοινωνικών δεξιοτήτων με παιδιά δίνοντας μεγάλη έμφαση στην αξιοποίηση του παιχνιδιού μέσα στην εκπαιδευτική διαδικασία, χρησιμοποιώντας παρεμβάσεις όπως την Κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne. Τέλος έχει ολοκληρώσει τον κύκλο εποπτικών - εκπαιδευτικών συναντήσεων για επαγγελματίες εργοθεραπείας σε θέματα όρασης.


Μαρία Αποστόλου

Λογοθεραπεύτρια

Φοίτησε στο ΑΤΕΙ Λογοθεραπείας και ολοκλήρωσε τις σπουδές της το 2012. Είναι κάτοχος πτυχίου Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας και Γραφής Τυφλών (Γραφή Braille). Εξειδικεύτηκε στις Ειδικές Αναπτυξιακές Διαταραχές του λόγου, στην αξιολόγηση και παρέμβαση φωνολογικών διαταραχών, στην αξιολόγηση και παρέμβαση παιδιών με διαταραχές στην ροή του λόγου (τραυλισμός). Στην επαγγελματική της πορεία έχει μετεκπαιδευτεί μέσα απο σεμινάρια στην αξιολόγηση και αντιμετώπιση νηπίων – παιδιων και εφήβων με Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, Αρθρωτικες– Φωνολογικές Διαταραχές, τραυλισμό, μαθησιακές δυσκολίες, Διαταραχές Λόγου και Επικοινωνίας. Από το 2012 έως και σήμερα εργάζεται σε Κέντρα Ειδικής Αγωγής με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας (2-14 ετών) με καθυστέρηση στην ανάπτυξη λόγου, διάσπαση προσοχής- υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, ψυχοκινητική καθυστέρηση, μαθησιακές δυσκολίες και άλλες διαταραχές. Τέλος, έχει ολοκληρώσει κύκλο εποπτικών σεμιναρίων που αφορούν στην διεπιστημονική προσέγγιση των διαταραχών λόγου και ομιλίας.


Τριανταφυλλιά Γαροφαλάκη

Παιδοψυχίατρος- Ψυχοθεραπεύτρια

Ειδική Παιδοψυχίατρος και πιστοποιημένη ψυχοθεραπεύτρια Ζεύγους και Οικογένειας. Έχει εκπαιδευτεί σε θεωρία και τεχνική της Θεραπείας Ζεύγους, της Ομαδικής Αναλυτικής Θεραπείας, της Σχέσης μητέρας - βρέφους και της Κλινικής Συμβουλευτικής. Έλαβε την εκπαίδευση της στην Παιδοψυχιατρική κλινική του ΓΝΑ Σισμανόγλειο ενώ έχει συμμετάσχει σε πολυάριθμα συνέδρια, ημερίδες και σεμινάρια σχετικά με την ειδίκευσή της. Από το 2011 συμμετέχει σε ομιλίες ως εισηγήτρια σε εκπαιδευτικά προγράμματα που απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς, γονείς ή παιδιά/εφήβους και διοργανώνονται από σχολικούς φορείς. Επίσης έχει συμμετάσχει στο ερευνητικό πρόγραμμα του Αιγινητείου Νοσοκομείου για την Διαταραχή Διαγωγής στα κορίτσια και τις έφηβες με τίτλο Fem Nat-CD. Από το 2008 εργάζεται θεραπευτικά με παιδιά, εφήβους και ενήλικες.


Μαρία Καματερού

Φυσικοθεραπεύτρια bobath NDT

Φοίτησε στο ΑΤΕΙ Φυσικοθεραπείας στην Αθήνα και ολοκλήρωσε τις σπουδές της το 2012. Εξειδικεύτηκε στην Νευρο-εξελικτική αγωγή Bobath-μεταπτυχιακή βασική εκπαίδευση για εργαζόμενους θεραπευτές 8 εβδομάδων/ 40 ημερών (Αθήνα, Μάιος 2013 έως Φεβρουάριος 2014). Στην επαγγελματική της πορεία έχει παρακολουθήσει ένα σημαντικό αριθμό σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων στο αντικείμενο της παιδιατρικής φυσικοθεραπείας και σε παρακλάδια της, όπως: Νευροαναπτυξιακή και Νευρολογική αξιολόγηση πρόωρων και τελειόμηνων νεογνών (0-42 μήνες) «Κλίμακα Hammersmith/Dubowitz» (αρχές υπερηχογραφήματος εγκεφάλου, Αθήνα 2016), Δοκιμασία Bayley III (Κινητική, Γνωστική, Κοινωνικοσυναισθηματική, επικοινωνιακή και Προσαρμοσμένη Εκτίμηση) και θεραπευτική κολύμβηση «Halliwick Foundation Course» (Διακλαδικό Κέντρο Αποκατάστασης Αθήνα, Απρίλιος 2016). Έχει επάρκεια εκπαιδευτή Θεραπευτικής Ιππασίας και Ιπποθεραπείας «Μέθοδος HIKER» Ελλάδας στον Πανελλήνιο Σύλλογο Ιπποθεραπευτών και Εκπαιδευτών Θεραπευτικής Ιππασίας (ΠΑ.Σ.Ι.Ε.Θ.Ι.), Αθήνα 2009 -2011.

Από το 2012 έως σήμερα εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα σε ατομικές θεραπείες παιδιών με εγκεφαλική παράλυση, αυτισμό, μυοπάθειες-μυοδυστροφίες, σύνδρομο Angelman, σύνδρομο Rett, σύνδρομο Cri du chat (κλάμα της γάτας), ψυχοκινητική καθυστέρηση καθώς και ατομικές θεραπείες ενηλίκων όπως αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο και σκλήρυνση κατά πλάκας. Ακόμη στον ιδιωτικό τομέα έχει εργαστεί σε διαφορετικά πλαίσια όπως συνοδός παιδιού σε θερινή κατασκήνωση (2009 ως 2016), παράλληλη στήριξη παιδιών με εγκεφαλική παράλυση σε δημόσιο νηπιαγωγείο και δημοτικά (2013 ως σήμερα) και ιπποθεραπεύτρια σε ιδιωτική θεραπευτική ομάδα αποκατάστασης θεραπευτικής ιππασίας (2012 ως 2016).


Όλγα Κολιοφώτη

Ειδική Παιδαγωγός

Πτυχιούχος του Οικονομικού Τμήματος από το Πανεπιστήμιο του Πειραιά (2000-2005), εξειδικεύτηκε στην Ειδική Αγωγή με μεταπτυχιακό στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εκπαιδεύτηκε στις μαθησιακές δυσκολίες-δυσλεξία-δυσαριθμία-νοητική στέρηση- για άτομα ειδικών κατηγοριών στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών καθώς και στην αποκατάσταση ειδικών μαθησιακών δυσκολιών (Ε.Ψ.Υ.Π.Ε). Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει συνοδός σε παράλληλη στήριξη παιδιού με Asperger σε δημόσιο φορέα καθώς και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών παιδιών με Δεπ-Υ σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.


Θεοδώρα Πάσχου

Λογοθεραπεύτρια

Πτυχιούχος λογοθεραπείας ΑΤΕΙ Ιωαννίνων (2012) , είναι γνώστης της θεραπευτικής μεθόδου ΜΑΚΑΤΟΝ (ανάπτυξη επικοινωνίας με τη χρήση νοημάτων ή γραφικών συμβόλων), της μεθόδου Intensive Interruction (εντατική αλληλεπίδραση) που χρησιμοποιείται κυρίως στις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές και του προγράμματος ΑΘΗΝΑ TEST (αξιολόγηση και παρέμβαση). Ακολούθησε μετεκπαίδευση στην αξιολόγηση και αντιμετώπιση νηπίων, παιδιών και εφήβων με ΔΕΠ-Υ . Από το 2012 έως σήμερα εκπαιδεύεται με σεμινάρια στις Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, ΔΕΠ-Υ , μαθησιακές δυσκολίες. Από το 2012 έως σήμερα εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα σε ατομικές θεραπείες παιδιών με νοητική στέρηση , φωνολογικές δυσκολίες ,δυσπραξία λόγου ,μαθησιακές δυσκολίες ,καθυστέρηση ομιλίας, παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές και τραυλισμό. Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Λόγοθεραπευτών.

Μαρία Αθανασέκου

Ψυχολόγος

Απέκτησε πτυχίο Ψυχολογίας το 2005 από το Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος (Deree College). Στη συνέχεια, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στη «Διεθνή Κοινωνική Πρόνοια για το Παιδί και την Οικογένεια» , του Τμήματος Ψυχοκοινωνικών Επιστημών, στο Πανεπιστήμιο της Ανατολικής Αγγλίας, (MA Ιn International Child Welfare, 2007). Εξειδίκευσε τις γνώσεις της ολοκληρώνοντας με επιτυχία το ετήσιο σεμινάριο ειδικής αγωγής «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Διαγνωστική, Θεραπευτική, Συμβουλευτική», που διοργανώνει το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ενώ παράλληλα, εκπαιδεύεται στη συμβουλευτική γονέων. Επιπλέον, έχει λάβει εκπαίδευση στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (Applied Behavioral Analysis – ABA) και στο σύστημα Εναλλακτικής Επικοινωνίας μέσω ανταλλαγής Εικόνων (Picture Exchange Communication System - PECS). Στην επαγγελματική της πορεία έχει παρακολουθήσει ένα σημαντικό αριθμό εκπαιδευτικών σεμιναρίων όσον αφορά την τέχνη ως θεραπευτικό μέσο και αξιολογητικό εργαλείο (θεατρικό παιχνίδι, παιδικό ιχνογράφημα). Από το 2008 έως και σήμερα, εργάζεται ως ψυχολόγος στον ιδιωτικό τομέα, σε διαγνωστικά και θεραπευτικά κέντρα και σε εκπαιδευτικά πλαίσια προσχολικής αγωγής με στόχο την ένταξη των παιδιών σε αυτά τα πλαίσια. Η κλινική της εμπειρία περιλαμβάνει την ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων, τη συμβουλευτική γονέων καθώς και την εκπαίδευση γονέων σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές. Παράλληλα, στα εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης χρησιμοποιεί εργαλεία όπως Κοινωνικές Ιστορίες, Comic Strip Conversations καθώς και άλλες Γνωσιακές- Συμπεριφορικές τεχνικές.

Κατερίνα Χρυσουλάκη

Λογοθεραπεύτρια BA-Msc (επόπτρια)

Πτυχιούχος Λογοθεραπείας ΑΤΕΙ Πάτρας (2005), εξειδικεύτηκε στην Συμβουλευτική Γονέων με μεταπτυχιακό στο Εθνικό Καποδιστριακό Παν/μιο Αθηνών, (2009-2011). Εξειδικεύτηκε στις Ειδικές Αναπτυξιακές Διαταραχές του λόγου, στην αξιολόγηση και παρέμβαση φωνολογικών διαταραχών, στην αξιολόγηση και παρέμβαση παιδιών με δυσαρθρία και παιδιών με δυσπραξία και στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές με τις θεραπευτικές μεθόδους: Pecs (εναλλακτικός τρόπος επικοινωνίας μέσω ανταλλαγής εικόνων), ABA (εφαρμοσμένη ανάλυση συμπεριφοράς), MAKATON (ανάπτυξη επικοινωνίας με τη χρήση νοημάτων ή γραφικών συμβόλων), TEACCH (οπτικοποιημένο πρόγραμμα), SOCIAL STORIES (κοινωνικές ιστορίες), RDI (ανάπτυξη σχέσεων) και έπειτα παρακολούθησε μετεκπαίδευση στην πρώιμη παρέμβαση παιδιών με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (2006-2008).Από το 2008 έως σήμερα εκπαιδεύεται με σεμινάρια στον τραυλισμό, τη βαρηκοΐα και τις μαθησιακές δυσκολίες. Από το 2005 έως σήμερα εργάζεται στον Ιδιωτικό τομέα ως υπεύθυνη σε προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης, σε ατομικές και ομαδικές θεραπείες παιδιών με νοητική υστέρηση, φωνολογικές δυσκολίες, δυσπραξία λόγου, μαθησιακές δυσκολίες, παιδιών με βαρηκοΐα και παιδιών με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, σε ιδιωτικά σχολεία και ως συνοδός σε παράλληλη στήριξη. Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Λογοθεραπευτών

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο stoxeuw.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Για να μάθετε περισσότερα κάντε κλικ εδώ